16:49 -> 1:25

Na tym słupku juz chyba nie zmieszczą więcej znaków.

slupek

A tak poza tym było nieźle. Na początkowym wsiadł koleś pierwszymi drzwiami, spierdział się i wyszedł. No cóż. To tylko świadczy o ich wychowaniu. Później na zajezdni wysłuchałem historii jak to Ray dyspozytor kiedyś prowadził tramwaj i na jego drodze stał ambulans no i chłopak wysiadł z tramwaju, wsiadł do karetki a że w środku były kluczyki to przestawił własność pogotowia i dalej kontynuował podróż tramwajem. A wieczorem byłem już ostatnim tramwajem na trasie. Zasuwałem ile fabryka dała 😉 Gdy dojeżdża się do przystanku należy zwolnić do 25km/h i z taka prędkością wjechać w peron. Ja się spieszyłem i dlatego na przystanek podjeżdżałem z prędkością 40km/h i przez całą długość przystanku (jakieś 45m) wyhamowywałem do zera. Szybkie otwarcie drzwi zamknięcie i jazda dalej 😉

You May Also Like

About the Author: Sosq

6 Comments

  1. Ja bym chciał na mieście (jadąc tramwajem) widzieć tylko takie ograniczenia prędkości:D

    A ile u was się jeździ na zwrotnicach ?

  2. Na trasie jest kilka zwrotnic jest ograniczenie 50km/h, obok zajezdni jest kilka zwrotnic i jest kilka ograniczeń: 25,20,15,10,5 km/h. Zwrotnicę tępą czyli najeżdżana „od tyłu” za pozwoleniem dyspozytora przepycha się 5km/h chyba że jest sprężynowa to 10km/h w przeciwnym wypadku należy wyjść i przestawić ręcznie lub robi to dyspozytor za ciebie za pomocą komputera 😉

  3. Tomuś !!! wszystko jasne !!! u Ciebie niema białej skody nr; taborowy 35 z wideo -radarem. Dlatego możecie tak szaleć. Gdybyś miał wolne etaty dla nadzoru ruchu , chętnie podeślę ci naszych , wtedy zobaczycie co to znaczy ograniczenie prędkości .hahahaaaa!!!

  4. nie am radarow, nie ma gosci ktorzy nas szpieguja, bo i tak wszystko mozna sciagnac z „czarnej skrzynki” Tutaj wlasciwie wszedzie kazdy jest uwazany za uczciwego. Zupelnie przciwnie niz w Polsce. A w jednym miejscu auta maja ograniczenie 50km/h a tramwaje 70km/h to jest dopiero paranoja.

  5. Eeee to lepszy jest motyw w tunelu pod Dworcem gdzie prędkość konstrukcyjna to 60km/h i jest ograniczenie do 30km/h bo MPK chciało od miasta wyciągnąć SHP dla tramwajów. By tramwaje na siebie w tunelu nie najeżdżały. A to w przypadku gdy motorowy straci przytomność i tramwaje przejedzie przez sygnał S1[1]. Tylko jak pół roku wcześniej coś podobnego stało się na otwartej przestrzeni, to nikt nie wymagał takich środków bezpieczeństwa 🙁

    [1http://pl.wikipedia.org/wiki/Semafor_(kolejnictwo)#Semafory_.C5.9Bwietlne -> Blokada dwustawna

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.