Dla inżynierófff

Kilka fotek jak wyglądają przystanki w Dublinie.
        

 

Baza przystanku jest umieszczona trochę dalej a na to nałożone są płyty które można łatwiej dociąć jeśli coś jest za blisko tramwaju. To tak w skrócie. Wszystko równo z podłogą tramwaju. I jeszcze jedno. Każdy przystanek wygląda tak samo.

Da się ???????????? TAK, JAK SIĘ CHCE TO SIĘ DA 😀

You May Also Like

About the Author: Sosq

5 Comments

  1. To ja mam kilka pytać:
    1) Jaki jest poziom peronu? 17/27cm?
    2) Z czego są te skrajne klocki? Beton?
    3) Do czego są te otwory w skrajnych klockach?

  2. 1. pewnie 27cm lub więcej
    2. chyba beton, no bo cóż innego,przecież nie plastik 😉
    3. jakie otwory? te ciemne plamki? nie wiem, pojęcia nie mam

  3. A dublińskie tramwaje nie mają przypadkiem regulowanego (np. hydraulicznie) zawieszenia? Bez tego przy ustaleniu wysokości peronu trzeba uwzględniać zużycie obręczy, szyn i obciążenie wagonu, szczególnie jeśli drzwi otwierają się na zewnątrz.

  4. W Polsce tak nie można! W moim raju tak się nie uda. Bo PL to raj największych jaj. Dlatego nasze swingi muszą mieć wysuwaną rampę dla wózków inwalidzkich. Ale mam Tomuś inne pytanko. W jaki sposób odbywa się zgłaszanie usterek wozu. Czy jest specjalna książka ? czy tylko wpisy w kartę drogową ? Chętnie poczytam temat OC wyjazdowe z zakładu. Wyjaśniam dla interesantów :OC – to wszystkie czynności jakie trzeba wykonać przed wyjazdem wozu na linię.
    No najważniejsze … czy OC jest płatne? -OC to ten czas który jest jakby poza pracą rozkładową .

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.