Przeciągnął tramwaj

Znalazł się niezły zdolniacha u nas w pracy. Pierwszy taki przypadek w historii naszej zajezdni.  Dziś rano zauważyłem taką notatkę, która można przeczytać  na załączonym obrazku.20150108_084443  No więc od początku. Wszyscy wiedzą,  że nasze tramwaje mają na obu końcach kabiny. Dzięki temu nigdzie na trasie nie ma pętli i zawracanie na trasie jest bardzo proste i potrzebne są tylko dwa zestawy zwrotnic.  Każdy tez wie, że na zajezdni tramwaj stoi jeden za drugim.  No i się przydarzyło. Rezerwowy został poproszony o przestawienie wozu. Wyszedł z kantyny, poszedł na tor, odpalił wóz i ruszył. Dojechał do miejsca zaznaczonego na zdjęciu (mapa).
redcow zajezdnia
Zmienił strony i zbaraniał, bo tuż przed nim stał tramwaj, który był dołączony mechanicznie ale nie elektrycznie. Poprosił dyspozytora, żeby zadzwonił na jego komórkę i tego dnia już się w kantynie nie pojawił. Wrócił dziś tj 8-go stycznia. Czeka go co najmniej jedno dniowy trening. Czy jakaś kara? Tego nie wiem ale na pewno żadnej kary finansowej.

Tak się zastanawialiśmy z kolegami, jak to możliwe, że nie nie czuł dodatkowych 40 ton na haku? A może te tramwaje są tak mocne, że nie ma różnicy jakie obciążenie ma silnik, i tak pociągnie. Jedno jest pewne. Do przetoczenia wiele kół, bo płaszczyzny porobiły się bardzo ładne, ponieważ wszystkie hamulce były załączone w tramwaju ciągniętym.

You May Also Like

About the Author: Sosq

4 Comments

  1. Już zmieniłem troszkę wpis, więc będzie łatwiej zrozumieć. Wszystkie hamulce były załączone, więc koła się nie kręciły i się starły

  2. Heheheh! ale mnie rozbawiłeś ! hahahaha!!!!! czytam to jeszcze raz, i nie wierzę w te fakty. hahhahhaha! Mocny gość -ten motorniczy . hahhahahahhaaaa!!!

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.