Zapraszam na film

No i doszliśmy do końca. Dziś ostatnie dwa rozdziały treningowego DVD dla motorniczych zrobionych przez motorniczych.

You May Also Like

About the Author: Sosq

3 Comments

  1. Czyli są dwie wersje sprzęgów, starsza i nowsza. Czy dobrze zrozumiałem ?

  2. Na filmiku 1 z awariami staram się doszukać podobieństwa działania i procedur ze swingami. U nas żadne przełączniki w tryb jazdy awaryjnej nie są plombowane. Po zapoznaniu się z tak obrazkową instrukcją obsługi mogę wsiadać do tego wozu.
    No żartuję ! hehehhe !
    Ale gdybyś był przypadkowo w kanałach i zrobił fotkę wózka jezdnego ? kupuję taką fotę natychmiast. W cytadisie niema karty KIM do stacyjki i to też jest plus. U nas w menu nie wejdziesz i nic nie poregulujesz wszystkie operacje zabezpieczone kodami dostępu których motorniczy nie posiada.

  3. Tak, są dwa rodzaje sprzęgów. Na linii czerwonej są jedne na zielonej drugie. Na zielonej są citadisy 402 a na czerwonej 401. Z tego co pamiętam to nie zostałem przeszklony do spinania tramwajów na zielonej i maja to robić panowie mechanicy. Jazda tym tramwajem to faktycznie prościzna jak ktoś kuma mniej więcej. A menu na pulpicie bardzo ubogie. Faktycznie nic się nie da zrobić i dobrze 😉 wózek spróbuje gdzieś sfotografować, z góry, z boku, z przodu i takie tam.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.