No i tak już na lini zielonej mamy dwa nowe citadisy 402 ale niestety ciąglę z żółtą naklejką.
I tak stoja sobie na torze a później ktoś zabiera je na kanał tylko po to żeby znów za kilka minut wystawić je na tor. A na siedzeniach jeszcze folia 😀 Pachnie n owością.
A na trasie znów jeździłem dziś z zamkniętymi oczami. Spać się strasznie chciało. Na drugim przystanku, jak zwykle tłoczno, wszyscy wsiedli nacisnałem zamykanie drzwi i w tym momencie matka zdecydowała sie wsiąść z 5 lotnim symen. Ona weszła, drzwi się prawie zamknęły ale synek został na zewnątrz. Łączyła ich tylko ręka. W końcu i on wsiadł ale słychać płacz. Patrzę w lusterko a ona surowym wzrokiem na mnie i mówi -Bich!! Ale nie podeszła nic nie mówiła więcej. Głupio mi się zrobiło bo mały płacze ale zasadniczo to była jej wina. No i tak napisałem w raroprcie, bo szanowna pani nie omieszkała zadzwonić ze skargą. Na przerwie podszedł do mnie Team Leader i sie pyta czy miałem jakieś zdarzenie rano? Jasne, że miałem i wszystko jeszcze zanotowałem, bo na 99% wiedziałęm, że ta pani bedzie skarżyć ;p. No ale mam nadzieję, że wszysko przejdzie bokiem. Prze ostatnie dwie godziny b yłem rezerwowy i TL wziął mnie i jeszcze jednego motorniczego na test/przypomnienie jak się robi spinanie wozów. wszystko poszło nieźle.
Ohh trzeba będzie się wybrać do Dublina na jakieś fotki, niech tylko FR jakąś promocję da.
Witam, miałbym praktyczne pytanie:
Masz w Dublinie tramwaje dwukierunkowe. Jak jest rozwiązany problem łączności, tzn. czy w każdej z kabin zamontowane są na stałe niezależne radiostacje czy może na końcówkach przenosisz radiostacje między kabinami?
Mamy przenośne radia Motorola MTP-700