Na specjalna prośbę kilku czytelników zdjęcia pulpitu i opis.
Na początek może prawa strona:
1. Kamera prawa, przełącza się na tylną lewą automatycznie podczas postoju na przestanku
2. AVLS (Automatic Vehicle Location System) Komputer pokładowy, to tu wprowadzam numer lini, moje ID, numer rozkąłdu, pokazuje czy jestem przed czasem lub opóźniony
3. Przycisk do zmiany widoku kamery (przód/tył działa tylko na przystanku)
4. Grzybek (hamulec awaryjny, rozłącza zasilanie z sieci, załącza wszystkie trzy hamulce) właściwie nie używany.Stosuje się go w sytuacji gdy jedzie z nami druga osoba w kabinie podczas gdy odłączony jest czuwak. Druga osoba ma za zadanie czuwania nad nami gdyby coś się stało (zasłabnięcie)
5.Zaznaczenie strony lewej, te drzwi będą aktywne po naciśnięciu przyciksu 10,11
6.Zaznaczenie strony prawej, te drzwi będą aktywne po naciśnięciu przyciksu 10,11
7.Siłowe zamykanie drzwi, stosuje się w przypadku gdy coś blokuje drzwi. Drzwi domykaja się silniej, alarm nad drzwiami „wyje” częściej
8.Zwtrotnica na lewo
9.Zwrotnica na prawo
10.”Zluzowanie” drzwi (gorący przycisk) drzwi otwierane na żądanie pasażera
11.Otwieranie wszystkich drzwi
12,13 Kierunkowskaz lewy, prawy
14.RTS ready to start, załącza pętlę na torach która włącza światła
15.SOS zaczyna migać kiedy pasażer naciśnie SOS przycisk przy drzwiach, po naciśnięciu automatycznie włącza mi się w kabinie mikrofon i głośniki na wozie w celu komunikacji z pasażerem. Strasznie mnie to drażni gdy ktoś to naciska co 10sekund np:plecakiem
16.Światła długie
17.Dzwonek zewnętrzny
18.Telefon służący do komunikacji z dyspozytorem (używałem go tylko raz kiedy mi padło radio)
19. Radio, otwarty kanał do kontaktu dyspozytor-kierowca, kierowca-kierowca, kierowca-kanar itd