1.Spryskiwacz
2.Wycieraczki (dwie prędkości)
3.Swiatła: postojowe, mijania, długie
4.Światełko informujące o awarii
5.Swiatełko świateł awaryjnych
6.Prędkościomierz
7.Aktywacja komunikacji między dwoma kabinami
8.Dzwonek do drugiej kabiny w celu rozmowy z motorniczym na drugim końcu w szczególnych przypadkach lub podczas połączenia dwóch tramów podczas pchania/ciągnięcia
9.Kontrast kamery
10.Światła awaryjne (można zastąpić włączając dwa kierunkowskazy na raz, co robię zawsze)
11.Wyłączony przycisk powoduje, że drzwi zamykają się po 10 sekundach, pod warunkiem że przycisk 11 z prawego pulpitu nie jest włączony (stosuje zawsze na końcowych przystankach gdy pada,sypie śnieg itd)
12.Podgrzewanie przedniej szyby
13.Mastercontroler, joystick czy jak kolwiek go ktoś nazwie, do przodu jazda do tyłu hamowanie, i klikamy co 6sek
i głęboko po lewej, zapomniałem opisać, pomarańczowy przycisk, światła przeciwmgielne tylne, z przodu nie ma takowych
14.Kamera lewa
13 – chyba najprościej powiedzieć nastawnik jazdy.
11 – włączenie fotokomórki w drzwiach? Czy stało czasowe zamykanie drzwi?
Bardzo dobrze to opisałeś. 11-wyłączenie coś w rodzaju fotokomórki, bo drzwi nadal odbijają jeśli ktoś stanie między nimi.
Ty to masz nawet spryskiwacz a my na końcowym rzucamy śniegiem ( dobrze że mamy zimę )na czołową szybę i wtedy trochę lepiej widać.CZĘSTOCHOWA TO DOBRE MIASTO
Bardzo fajny opis. Mógłbyś spróbować skontaktować się z autorem strony transportszynowy.pl, gdzie już są opisy kilkudziesięciu modeli tramwajów i zamieścić tam parę słów oraz zdjęć Dublińskich Citadisów.