Kilka fotek jak wyglądają przystanki w Dublinie.
Baza przystanku jest umieszczona trochę dalej a na to nałożone są płyty które można łatwiej dociąć jeśli coś jest za blisko tramwaju. To tak w skrócie. Wszystko równo z podłogą tramwaju. I jeszcze jedno. Każdy przystanek wygląda tak samo.
Da się ???????????? TAK, JAK SIĘ CHCE TO SIĘ DA 😀
To ja mam kilka pytać:
1) Jaki jest poziom peronu? 17/27cm?
2) Z czego są te skrajne klocki? Beton?
3) Do czego są te otwory w skrajnych klockach?
1. pewnie 27cm lub więcej
2. chyba beton, no bo cóż innego,przecież nie plastik 😉
3. jakie otwory? te ciemne plamki? nie wiem, pojęcia nie mam
A dublińskie tramwaje nie mają przypadkiem regulowanego (np. hydraulicznie) zawieszenia? Bez tego przy ustaleniu wysokości peronu trzeba uwzględniać zużycie obręczy, szyn i obciążenie wagonu, szczególnie jeśli drzwi otwierają się na zewnątrz.
W Polsce tak nie można! W moim raju tak się nie uda. Bo PL to raj największych jaj. Dlatego nasze swingi muszą mieć wysuwaną rampę dla wózków inwalidzkich. Ale mam Tomuś inne pytanko. W jaki sposób odbywa się zgłaszanie usterek wozu. Czy jest specjalna książka ? czy tylko wpisy w kartę drogową ? Chętnie poczytam temat OC wyjazdowe z zakładu. Wyjaśniam dla interesantów :OC – to wszystkie czynności jakie trzeba wykonać przed wyjazdem wozu na linię.
No najważniejsze … czy OC jest płatne? -OC to ten czas który jest jakby poza pracą rozkładową .